38 reaktioner till “Gems Weekly Photo Challenge # 51

    1. Den lilla snö som var kunde gott få vara kvar … gärna med några minusgrader och mycket frost 🙂
      Ha en bra dag du också!
      Kram
      Kram

      Gilla

  1. Ja nog gnistrar det allt om dina foton, o är så glad att du valde glitter i naturen och inte krimskrams…fast smaken är ju som baken, Idag hoppas jag naturen återtar lite av det krispiga vita efter gårdagens eländes regn. Kram

    Gillad av 1 person

  2. Tittar in och ser att du håller stilen Anki 🙂 Denna gång med finfin gnistrabilder!
    Jag önskar dig en god jul och ett gott nyttår och tack för dina kommentarer hos Husfruns 🙂
    Ha det bästkram!

    Gillad av 1 person

  3. WOW!!! Den första bilden är helt underbar. Det gnistrande trädet ser ut som ett smycke, en brosch. Å sista fotot är helt klart en mycket vacker och naturlig juldekoration. Snyggt!

    Gillad av 1 person

  4. Härligt gnistrande bilder! Jag tittar och njuter. Den första och den sista talade extra till mig..
    jättefin tolkning av ordet ”gnistra”.
    Kram från mig.

    Gillad av 1 person

Kommentarer är stängda.