31 reaktioner till “Gems Weekly Photo Challenge # 42

  1. Hahaha! Som hittat till temat!!! Jazzkapellet är jag inte så förtjust i, men saxofonisten eggar verkligen fantasin. Jag ser allt från slingrande ormar till riddarutrustningar i den skulpturen. Coolt!

    Gillad av 1 person

  2. Vilka fina skulpturer! Vi har en ”Vaktparad” i metall i Malmö, dom hade jag glömt bort! Den är nog en av de populäraste motiven för turisterna, näst efter Turning torso.
    Kramar!

    Gillad av 1 person

  3. Fina bidrag!
    Och i Torshälla har jag varit, men känner inte igen statyerna.
    Var där då ex-makens dotter från första förhållandet bodde där med sin lilla familj, de bor nu på annan ort, men minns den fina ån som ringlade genom Torshälla, och många gamla fina byggnader!

    Gillad av 1 person

    1. Skulpturerna står i den nya ”Skulpturparken” . Torshälla är en fin liten ort – jag har bara varit där en gång, men tror säkert vi kommer att återvända 🙂

      Gilla

Kommentarer är stängda.