Skyltsöndag # 118

Dags för Skyltsöndag igen – hos bloggkompisen BP hittar du alla andra skyltare!

Här kommer mitt bidrag till veckans skyltning 🙂

Förstora bilderna med ett klick!

23 reaktioner till “Skyltsöndag # 118

  1. Metmask hos ICA – nja;-)
    Såg in odjuret i Storsjön!
    Min favo är Sibyllas skylt, riktigt rolig och tilltalande. Trodde de sålde bara korvar;-)
    1000 tack för ytterligare en toppen skyltning:-) Stort tack för länken också:-)

    Gillad av 1 person

  2. Hej, här var det nya exotiska skyltar minsann! Vet du, här var plötsligt min blåbärsskog också tom! Så paff jag blev…först tänkte jag att det varit plockare där men sen ångrade jag mig, inte ens på de knepigaste ställen att plocka fanns det något kvar i riset. Tror regnskurarna och blåsten gjort sitt….men, hallon finns det! Dottern stannar kvar på neurologen, få se om dom lyckas få henne smärtfri. Skallröntgen var okej, men eftersom mor dog av stroke och jag har haft problem så blir jag lite nojig…Kramiz

    Gillad av 1 person

    1. Bra att hon fick stanna kvar – och bra att läkarna tar det på allvar. Klart du är orolig –
      vem skulle inte vara det…
      Hoppas det har släppt nu så hon får åka hem idag,
      Konstigt med blåbären … hur är det på svampfronten?
      Kram

      Gilla

  3. Storsjöodjuret var faktiskt fridlyst för ett antal år sedan och så även hennes avkommor så man fick inte försöka fiska upp henne 😉 Fridlysningen togs bort av någon anledning, tror det var något administrativt krångel men jag kommer inte riktigt ihåg. Anläggningen i Svenstavik är mest till för upplysning och även lite spaning via en kamera ner i sjön. Bilder har publicerats på maskliknande saker som i alla fall jag inte har kunnat få till ett sjöodjur. Men det är ingen tvekan om att hon finns där 😉

    Gillad av 2 personer

  4. Ja du Anki…tänk om en katt kunde tala….så vacker han är Sixten! Har haft en katt som påminde om honom. Rabalder fick han heta, eftersom han kom från Balders väg i Lammhult- Dessutom blev det ett rabalder då han kom. Cheri, den katt som redan fanns i huset var inte glad över att bli ofrivillig barnvakt.
    Kram – med lite höstdoft

    Gillad av 1 person

    1. De gamla honkatterna brukar inte uppskatta när det kommer en ny kattunge i huset 🙂 Riktigt sura kan de vara…
      Kram

      Gilla

Kommentarer är stängda.