25 reaktioner till “Glad måndag!

  1. Exakt Glad Måndag! Jag har föreslagit att mitt namn ändras till Akke Blomminen 😉 Grattis till en fin genomförd VM Turnering 🥇

    Gillad av 1 person

  2. Där jobbade dom bra och vann, så grattis, verkligen.
    Glad sol har de också. Vi har mulet och regn, men det är behövligt så jag klagar inte.
    Kram och trevlig måndag önskar jag dig.

    Gillad av 1 person

    1. Ja, de var väl värda sina guldmedaljer!
      Här är växlande väder – ömsom sol, ömsom regn – ganska skönt tycker jag 🙂
      Kram

      Gilla

  3. Ja, vi får väl vara lite storsinta och lyckönska dem för segern 😀 Jag har inte sett någon av matcherna men för att vinna måste de ha presterat väldigt bra. Så grattis till dem 🙂
    Kram

    Gillad av 1 person

    1. Vi har inte sett så många matcher, men den mellan Sverige och Finland såg vi … och finalen igår. De var väl värda sina guldmedaljer!
      Kram

      Gilla

Kommentarer är stängda.